Tänään enemmän kuvia ja vähemmän tekstiä.

Löysin aamupäivällä mummoni ja äitini neulomia vaatteita ja olihan ne kuvattava :)
Ihanaa 70- 80 -luvun tyyliä sekä kaksi suosikkeihin kuuluvaa villapaitaani.


Tässä on  minun vanha neulesettini, jonka äiti on joskus
minulle neulonut. Siis todiste siitä, että äitinikin osaa (tai on
ainakin joskus osannut) neuloa. Kuin suoraan 70 -luvulta! Noh, melkeinhän ne ovatkin..




Tässä yksi  rakkaimmista neulepaidoistani. Olin kouluikäinen kun sain tämän paidan, jonka mummoni minulle neuloi. Takaosa on muuten samanlainen,mutta siellä ei ole koiraa eikä tuota ajatuskuplaa. Tuijottelin joskus paidan takaosaa pitkäänkin ja odottelin josko tuo koira juosta lönkyttelisi nurkan takaa. Tämä paita herätti monia muitakin ajatuksia. Olisin melkein voinut vaikka nukkua tämä paita ylläni, jos vaan olisi annettu.




Mummoni neuloma paita veljelleni. Olen aivan hulluna pingviineihin ja siksi pidän tästä paidasta todella paljon! Kiitos äitini huolellisuuden, tämä paita on loistavassa kunnossa vaikka onkin vajaa kaksikymmentä vuotta vanha :)