Katja.kaisa haastoi kertomaan tämän päivän iloista ja pettymyksistä.

  • Säilyin hengissä! Meinattiin jäädä punaisia päin kaahavan auton alle suojatiellä. Onneksi olimme hidastaneen vauhtia läheisen näyteikkunan edessä, muuten en olisi tässä kertomassa läheltäpiti -tilanteesta. Hengissä säilymisen kunniaksi käteltiin  ystävän kanssa kadun toisella puolella ja korkkaan tänään siiderin.
  • Löysin tämän Täydellisen mekon!!

 

  • Löysin tämän valkoisen t-paidan, neuletakin, josta olen vuosia uneksinut sekä näihin sopivan vihreän huivin, jonka voin kietaista vaikka päähäni :)




  • Löysin myös tällaisen neuletakin

  • Ihanat sandaalit mairittelivat ja imartelivat minua niin kovin, että ne löysivät tiensä kassiini ja sitä kautta kotiini.

 


  • Sain syntymäpäivälahjaksi nipun erilaisia ja erikokoisia neulepuikkoja. Jei!
  • Nautin tänään siideriä, syön salaattia parvekkeella, otan jalkahoidon ja luen dekkaria! Voisko parempaa ollakaan!

No, ne pettymykset:

  • Nyt mä oon vähän pettynyt. Mä en keksi yhtään pettymystä. Voi harmi :)