• haista sinä **ttu
  • minä kirjotan sinusta ja teidän firmasta lehtiin vähän palautetta
  • minä kyllä nyt otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen ja selvitän tämän asian sitä kautta, että haista sinä...
  • kuules tyttö, nyt sinä teet niin ja nyt sinä teet näin tai muuten minä... (uhkailua, purnausta, valitusta) jne.

Mutta jotain hyvääkin:

  • Kiitos sinulle hyvästä selvityksestä. Enhän minä tähän asiaan ole vieläkään tyytyväinen, mutta tyydyn tähän kun selitit asian minulle niin hyvin että ymmärsin.
  • Kiitos tyydyttävästä ratkaisusta. Voisinko tarjota sinulle kahvit? (kysyi eläkeikäinen mies, joka oli ensin haukkunut minut ja firman ja uhkaillut ties millä)
  • Hyvää syksyn jatkoa sinulle ja työkavereillesi. Toivotan samalla flunssatonta talviaikaa :)
  • Itse toivotin asiakkaalle virheellisesti hyvää kevään jatkoa..

Voi mooses.