Nyt on selvästi minulla meneillään joku hankalien kysymyksien ajanjakso. Sen verran kiperiä kysymyksiä on tullut viime aikoina:

Olin tyttären kanssa kahdestaan kotona, kun hän yhtäkkiä alkoi pohtimaan varsin syvällisiä ja kävimme läpi seuraavan hetken:

Tyttö: "Äiti, miten Jumala ja Jeesus on muka ollu olemassa?"

Minä: "Ööö...tuota"

Tyttö "Uskotsä siihen? Mä en usko. "
"Miten ne on muka voinu kirjottaa nuo kirjat, kun eihän niillä ollu silloin kun pelkkiä savijuttuja?"
"Miten kaikki ihmiset on muka voinu tulla, kun sillon alussahan oli ne kaks (Aatami ja Eeva), jotka synnytti lapset, niin miten ne lapset muka on menny naimisiin ja tehny lisää lapsia? Nehän on siskoja ja veljiä, hyi yäk, ei ne voi. "

Minä: "Haluisitsä vaikka leipoa jotain?"

- - - - - - - - - - - - - - - - - -

Olin mieheni kanssa kahdestaan kauppareissulla, kun hän kesken kierroksen alkoi ihmettelemään minulle ääneen:

Mies: "Naimisiin mennessä sanotaan, että puolisoa pitää tukea ylä- ja alamäessä.Ylämäkeenhän on raskasta kulkea, mutta eipä sitä haluais elämän menevän alamäkeenkään. Niin että kumpiko niistä sitten oikein on se hyvä asia: se että avioliitossa kuljetaan ylämäkeen vai mennään alamäkeen?"


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Koulun essee tehtävä: Miten Internet-verkko toimii?

Hetkellisesti mietin, että olisinkohan voinut vastata siihen vaan, että "Välillä hyvin ja välillä huonosti. Muusta en tiedä enkä ymmärrä."  Sain siihen kuitenkin raapustettua ilmeisesti jotain oikeinkin, sillä sain tuosta tehtävästä arvosanaksi H4 tai K5 o.O

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Tänä iltana saakin sitten nollata koko viikon hankaluudet illan Suomen mestarit 2012 JYPin voitonjuhlissa! Jei \o/

Tänä iltana lauletaan!! :D