Olen pitkään inhonnut sitä miten huono kunto minulla on. En vaan ole tajununt miten minun kunto on kehittynyt viime vuosina. Tänään sen huomasin. Kunto on noussut kuin varkain, enkä ymmärrä että miten, vaikka työmatkat yleensä taitankin kaksipyöräisellä. En ole tänä kesänä liikkunut juuri muuten, paitsi pyöräillyt 10 km töihin ja saman matkan takasin. Joinakin iltoina olen saattanut lähteä vielä erikseen heittämään erikseen reilu 20 km pyörälenkin.

Päätin tänään pitkästä aikaa kokeilla miltä asvaltti tuntuu jalkojen alla ja lähdin pienelle hölkkälenkille. Tiiättekö, mä hölkkäsin matkallisesti mun enkat!! Se matka, josta normaalisti kävelen puolet eli kaikki ylämäkiosuudet, meni nyt KOKONAAN hölkätessä. Kaikki ylä- ja alamäet. Koko matka kotiin asti. Ja siltikin tuntui, että olishan tuota voinut vielä jatkaa :)

Tässä pieni otanta siitä minkä tahdissa tuli tehtyä omat enkat:

Nickelback - Something In Your Mouth






Billy Idol - Mony Mony





Train - 50 Ways To Say Goodbye <3



Glenn Campbell - Southern Nights



Girls Aloud - Jump