Uusiks
Ei tuu palmikkopaitaa aniliininpunaisesta langasta. Sain sitä neulottua 20 cm ja totesin, etten mä tykkääkään.Olen sen jälkeen kokeillut neuloa siitä villatakkia (ohje oli liian vaikea), sukkia (liian hienon väristä lankaa sukkiin), kaulaliinaa (niitä alkaa jo ryömimään sohvan takaakin eli ei niitäkään), lapaset (no kun en mä tykkää niitäkään neuloa, sanoo hän kiemurrellen).. Sen jälkeen näytin kieltäni koko langalle ja annoin sen olla vaan. Novitan Nuorisoextrassa 2005 tuli vastaan hupullinen niskalenkki toppi, joka herätti minussa pienen kipinän kokeilemiseen. Se vois olla ihan jees.


Uusis
"Kun Markku voittaa kultaa niin salkoon pitäisi vetää ainakin kaksi Suomenlippua koska Markussa on enemmän miestä kuin kenessäkään muussa."

"Jos ihmettelette miksei Uusis harjaa, se johtuu siitä että hän vaan tuijottaa jään liukkaaksi"

"Kun Uusis voittaa, niin kivetkin itkevät onnesta"

Nämä "faktat" ja monia muita löytyy lisää Minun idoli -sivulta, joka on omistettu Markku Uusipaavalniemelle. Minä en siis katsele curlingia, vaan minä katselen Uusipaavalniemeä. ;) Siinä miehessä on jotain salaperäistä vetovoimaa ja suunnatonta viehätystä.Tämän olivat huomanneet myös muut Iltalehden (nais)lukijat Täytyyhän siinä jotain olla, kun Uusipaavalniemeä katsellessa ei tule mieleenkään neuloa ;) Ja tänään kannustetaan Suomi voittoon!!! :)

Mukana kannustamassa parivuotias sisulisko. Tämä sisulisko on saanut kuosinsa mummoni verhokankaasta ja täyttää vatsansa riisillä. Tällä kaverilla on sisarruksiakin, mutta he saivat kodin itselleen toisaalta. Lisää perheenlisäystä toivottaisiin, mutta kun olen unohtanut, että mistä Suuren Käsityölehden numerosta näitä löysin.