Ote lääkärien sanelusta: "Ainakin 2 pv päässä soinut "Tango kohtalon". Nyt tuskastunut niin päässä soivaan musiikkiin, että yrittänyt itsemurhaa."

Mun päässä soi nyt kolmatta päivää. Kappale on tässä ajan kuluessa vaihtunut, mutta tänään soikin sitten kaikki ne kappaleet välillä vuorotellen ja välillä yhtäaikaa. Pää on kuin rikkinäinen gramofonin ja putkiradion yhdistelmä: samat biisit soi toistuvasti samoista kohdista. Minä en vaan voi vetää töpseliä seinästä tai painaa tätä perhanan masiinaa napista kiinni. Se soi ja soi ja soi ja soi ja soi ja soi... Koita siinä sitten opiskella, kun päässä on meteliä kuin Helsinki- Vantaan lenkokentällä ruuhka-aikaan.

Wikipedia (tuo luotettava tietolähde) kertoo korvamadosta mm.  seuraavaa:

"Cincinnatin yliopistossa korvamato-ilmiötä tutkivan professori James Kellarisin mukaan korvamadoksi päätyvän musiikin tyypillisimpiä piirteitä ovat hyväntuulinen melodia sekä mukaansatempaavan ja ärsyttävän välillä liikkuva paljon itseään toistava sanoitus."

Minulla soi päässä seuraavat biisit:

 Kill Bill -Whistle (youtube)

Ultra Bra -Siirrän sokeriastiaa (Spotify linkki)

ja sokerina pohjalla Tikun ja Takun laulu "Mä olen pikku Tiku, mä olen pikku Taku, on työnämme ja huvinamme..jne." mutta ei suinkaan näillä sanoilla, vaan omalla sanoituksellani.

Tähän väliin, ennen sanoitukseen menemistä,  lisään aiheellisen varoituksen:

ÄLÄ KOKEILE TÄTÄ KOTONAÄlä missään nimessä hyräile tätä ääneen ja testaa tätä laulua! Sinua on varoitettu! Tämä tarttuu kuin haukotus ruuhkabussissa tai kuin oksennustauti äitien pikku nenänkaivajien päiväkotiryhmässä. Tämä on nimittäin testattu.  Herkimmät ja korvamadoille alttiit ihmiset voivat nyt sulkea silmänsä ja palata asiaan ensi kerralla.

 

Näätä -laulu

Sävel: Tiku ja Taku -laulu, Sanoitus: minä

"Jos vastaan tulee näätä, niin vastaan tulee näätä.

Jos vastaan tulee näätä, niin sen vastaan tulee näätä.

La-la-lal-lati-lal-lati-laa, näätä vastaan tulla saa.

Jos vastaan tulee näätä, niin sen vastaan tulee näätä.

Jos vastaan tulee näätä, niin sen vastaan tulee näätä.

La-la-lal-lati-lal-lati-laa, näätä vastaan tulla saa."

 

Et varmaan voinut vastustaa kiusausta ja kokeilla tämän laulamista, eikö niin? 

Vielä sinua siellä ruudun toisella puolella hymyilyttää ja ajattelet, että kirjoittaja oli väärässä, eihän se tartu.

Niinpä, ei ne tauditkaan tartu heti ensikättelyssä. Se muhii ensin pari päivää elimistössäsi ja sitten "KA-POW!"  se iskee kesken arkisen aherruksesi.

Minähän varoitin.