En ole hammaslääkäripelkoinen, mutta eilen en tiennyt olisiko pitänyt itkeä, nauraa vai tirvasta kuonoon.

Edellisellä kerralla minulla oli aika klo 9.30.  Olin paikalla 9.32. Sanoi, että oli jo kirjoittamassa sakkoa perutttamatta jääneestä ajasta ja sakko räpsähtää välittömästi ensimmäisen huudon jälkeen, kun on niin tiukat aikataulut ja huokaili koko sen ajan, että mitenköhän hän nyt ehtii, kun olin niin paljon myöhässä.  KAKSI minuuttia. Menin niin hämilleni, etten edes osannut sanoa mitään. Tällä kerralla taas aika oli klo 13.30 ja tämä nainen tuli tauolta vasta 13.36 minua kuuluttamaan. Sanoi vaan "sori, kun jouduit odottamaan".  Näin.  KUUSI minuuttia. Eipä nyt huokailtu ehtimisestä tai aikataulujen kireydestä.

Suuhygienisti tuntui olevan kaikesta ihan pihalla: sanoi minun varanneen ajan vaikka sen oli itse kaksi viikkoa sitten minulle varannut; ei ymmärtänyt, että hän oli kaksi viikkoa sitten hoitanut minua; vänkäsi väkisin, että olen käynyt röntgenkuvissa tuon käynnin jälkeen, vaikka katsoimme kuvia hänen koneeltaan. Kaiken huippu oli kun hän tökki minua imurilla nieluun aina katsoessaan kelloa, repi ikenet  piikillä auki ja ihmetteli kun vuotaa runsaasti verta. No shit Sherlock.  I wonder why.

On tuon käsittelyn jäljiltä turpa niin hellänä, että tänään on menty särkylääkkeen voimin, että kärsin edes syödä. Hampaiden peseminen se vasta operaatio onkin. Vielä siinä työskennellessään kritisoi minun ja muiden hammaslääkäreiden toimia ja laukoipa sitten "totuuksia" huomisesta viisaudenhampaan leikkauksellisesta poistostakin. Kiitos siitäkin.

Kyllä on taas asiakaspalvelu oikein huipussaan >:/ 

 

Tänään on soinut päässä ja soittimissa tämä Army Of Loversin vanha kappale. Muistan miten silloin 90-luvulla pelkäsin tuota videolla näkyvää vaaleatukkaista miestä :) Silloin en tästä  bändistä tykännyt, mutta nyt olen alkanut lämpenemään tälle musiikille.