Herättelin tyttöä eräänä arkiaamuna. Kömmin sänkyyn hänen viereensä silittelemään ja kuiskailemaan korvaan hellyttelynimiä. "Joko äidin kulta heräilis, äidin laiskisen pitäis alkaa pikkuhiljaa nousemaan, jaksaako äitin pikku Nukkumaija heräillä..?" Tyttö kääntyi ja halasi minua silmät kiinni sanoen samalla: "Äiti, sä oot mun paskiainen."  Hän tarkoitti varmaan laiskiainen ;)

Toisena aamuna  taas lähtökiireessä tyttö nappasi kengän jalastaan, vaikka olin sen juuri saanut laitettua. Tyttö kopisteli kenkäänsä eteisen matolle ja sanoi: "Mun kenkä oli täynnä hiekkaa ja hölynpölyä." :))

 

Yksi projekti eksyi puikoille. Innostuin neulomaan itselleni lyhythihaista neulepaitaa, mutta ainoa joka siinä tökkii on väri. Aloittamani työn lanka on vaaleanpunaista enkä ole nyt ihan varma, että onko se minun värini. Voi olla että aloitus menee purkuun ja ostan toisen väristä lankaa, mutta en vaan tiedä mitä.

Odottelen uutta Ulla -neulelehteä saapuvaksi ja uusia ideoita.