Kuka muu kuin minä ja Ninni muistaa nämä poijat? New Kids On The Block ja musavideot! Minä täällä fiilistelen ja muistelen itkeskellen sitä aikaa kun ihastuminen oli täysin puhdasta, bileilta tarkoitti koulun järjestämää muutaman tunnin tiskoiltaa, jolloin tytöt toivoivat että juuri Se heidän Ihastuksensa hakisi hitaaseen tanssiin ja korvaan kuuluisi kuiskaus "Alaksä mun kaa"... Siihen aikaan nämä pojat oli  tosi POP!  Idoleita suurella I:llä. Ensimmäiset miespuoliset, joista nähtiin päiväunia. Huolestuttavinta ja ihaninta tässä on se, että edelleen 13 vuoden jälkeenkin minä muistan Tonight- biisin sanat ja jammaan Call it What you Want -biisin tahdissa :)

 
Donnie Wahlberg on ollut aika monessakin elokuvassa, mutta mitähän muille pojille tätä nykyä kuuluu?

Missähän mun kaikki C-kasetit oikein on...?

Erkalta nyt nappasin tähän fiilistelyn tämän musiikkivideon. New Kids On The Block:lla on huippuhyvät videot verrattuna tähän herraan, David Hasselhoff: "Jump In my Car". Mutta tää musiikki vaan jotenkin iskee muhun. Mulla alkaa jalka vispaamaan tän musan tahtiin. Tän ma haluaisin lenkille mukaan :)